AirGuru klientu stāsti 💙

Klientes pirmā reize Turcijā - Facebook reklāmas un AirGuru palīdzības dēļ!

Vai esat kādreiz sapṇojuši par brīnišḳīgu atpūtu saulainajā Turcijā? Mūsu lasītāja Ieva ar savu meitu piedzīvoja neaizmirstamu ceḷojumu uz Alāniju, pateicoties AirGuru.lv piedāvājumam, ko pamanīja Facebook. Šis stāsts ir par to, kā pēdējā brīža lēmums var pārvērsties par vienu no labākajiem piedzīvojumiem dzīvē!

Pirmoreiz Turcijā, pateicoties reklāmai Facebook

Nokļūt Turcijā nebija mans mērķis, lai arī tur nekad nebiju bijusi.

Mana meita jūnijā beidza 9.klasi, un, pateicībā par labām sekmēm, beidzot pamatskolu, vēlējos viņai uzdāvināt ceļojumu tepat pa kaimiņvalstīm - Lietuvu vai Igauniju, kā arī vēlējos parādīt, kāds ir ceļojumu biroju un gidu darbs, jo viņa vēlējās savu nāktoni saistīt ar šo sfēru.

Kad aprīlī un maijā lūkoju ceļojumu pa Baltijas valstīm, piedāvājumu jūnija vidum vairs nebija. Lūkojos tālāk Polijas, Čehijas vai Slovākijas virzienā, bet arī tur attiecīgajos datumos nebija ceļojuma piedāvājumu.

Un tad Facebook man sāka parādīties piedāvājumi no AirGuru.lv ceļojumam uz Turciju. Tieši tie datumi, kas man derēja ceļojumam! Un arī pēdējā brīža piedāvājuma cena 8 dienām bija līdzvērtīga 2,5 ekskursijām pa Lietuvu vai Igauniju. Apskatoties jūras skatus Google maps, sapratu, ka Alānija būs īstā vieta, kurp aizvest meitu atpūsties! Daudz nedomājot, pieteicos ceļojumam un turpat AirGuru.lv mājas lapā pieteicos Inbank aizdevumam uz 6 mēnešiem bez kredīta procentiem. Nenožēloju šo soli, jo man palika vairāk naudas līdzekļi, lai iepirtos Turcijā.

3 dienu laikā elektroniski tika atsūtīti ceļojuma dokumenti - līgums un noteikumi, ko vajadzēja parakstīt un nosūtīt atpakaļ. Uz interesējošiem jautājumiem laipni atbildēja AirGuru.lv pārstāve Laura Miltiņa. Viņa arī sazinājās ar mani telefoniski, lai sīkāk izstāstītu, kas un kā notiks.

Tā nu pēc pāris nedēļām ar meitu kravājām koferus un devāmies savā pirmajā, lielajā, kopīgajā piedzīvojumā uz Turciju.

Lidojumu veica AirBaltic sadarbībā ar Novatours. Lidojums ilga aptuveni 4 stundas. Kad nolaidāmies Turcijā, jau sāka satumst. Īsti nesapratu, kur mums ir jāmeklē Novatours pārstāvis, bet tā kā visi devās ārpus lidostas, arī mēs ar meitu izgājām ārpusē - un tur jau arī bija Novatours zīme kāda puiša rokās. Puisis norādīja uz rindu, kurp mums bija jādodas reģistrēties. Piereģistrējoties mums pateica transfēra autobusa numuru, ar kuru mums vajadzēja nokļūt viesnīcā. Uz mirkli apmulsām, jo autobusu un busiņu tur bija daudz, bet tūliņ pat mums tuvojās kāda busiņa šoferis, kurš, noskaidrojis mūsu autobusa numuru, mūs aizveda līdz mūsu autobusam. Mūsu koferus šoferi uzreiz paņēma, lai noglabātu bagāžas nodalījumā un mēs varējām kāpt autobusā. Kā izrādījās, autobusā veda vairāku viesnīcu apmeklētājus. Green Life Hotel Alānijā, kuru biju izvēlējusies par apmešanās vietu, izrādījās galapunkts. Mīnuss - braucām gandrīz 4 stundas, bet pluss - mēs redzējām, kā naktī (un atpakļbraucot arī dienā) izskatījās citas viesnīcas un apkārtne. Pa ceļam autobusā tikām iepazīstināti ar vietējo paražām, kā arī ar vārdiem, kas mums varētu šķist interesanti - piemēram “durak” viņiem nozīmē pietura.

Viesnīcā ieradāmies pusstundu pēc pusnakts, kur mūs laipni apkalpoja turku puisis, kas ļoti labi runāja arī krievu valodā, jo līdz pusaudžu vecumam dzīvojis Kazahstānā.

Draudzenes man bija teikušas, lai noteikti apmeklēju turku pirti - hamamu, jo pēc tā veidojas labāks iedegums. Jau dodoties brokastīs, mūs uzrunāja spa pārstāvis, kas aicināja iekšā aplūkot, kā tad izskatās vietējais spa. Pierakstījos uz hamamu. Tā ir vesela procedūra 2 stundu garumā.

Tā kā gids bija paredzēts pēcpusdienā, mēs ar meitu nolēmām doties uz jūru, lai baudītu pirmo dienu pie jūras.

Pa ceļam mūs pārtvēra vietējās tūrfirmas pārstāvis Ediks, kas labi runāja krievu valodā - izstāstīja par ekskursijām, kādas ir pieejamas un ko labāk apmeklēt. Sākotnēji biju skeptiska, jo bija bail, ka tas ir kāds vietējais krāpnieks. Viņš teica, lai pārliecinās viesnīcā pie jebkura tūrista, ka viņa ekskursiju kvalitāte ir ļoti laba. Ceļojuma laikā biju plānojusi izbraukt tikai vienā ekskursijā, bet gala beigās mēs izmantojām 3 ekskursijas, ko piedāvāja Ediks, jo šīs ekskursijas bija lētākas par tām, ko piedāvāja tūroperatora gids (pie Edika var kaulēties).

Mēs izbraucām ar pirātu kuģi, kurā bija dažādas atrakcijas, bezmaksas padzērieni, pusdienas, bet pats galvenais - burvīgs skats no jūras uz piekrasti - klintīm un Kleopatras pludmali. Kamēr meita baudīja aktīvu atpūtu ar kuģa apkalpojošo personālu, es, lūkojoties piekrastes skatā, pieķēru sevi, ka esmu mazajā kaifā/nirvanā, kad laimes asaras pašas pār vaigiem plūst.

Otrā ekskursija mums bija uz Sapadero kanjonu. Šīs ekskursijas laikā devāmies ar atvērtiem džipiem vai busiņiem kalnos. Pa ceļam bija sagatavotas ūdens pudeles, ar kurām varēja apliet garāmbraucošos tūristu busiņus - kā atrakcija, lai nav tik karsts. Arī šajā ekskursijā bija iekļautas pusdienas.

Trešā ekskursija bija Alānijas apskate, kur apskatījām vecpilsētu, Kleopatras pludmali, braucām ar gaisa vagoniņiem un bijām pie burtiem ar uzrakstu “I love Alanya”. Šo ekskursiju ieteiktu izvēlēties kā pirmo, jo pa nedēļu mēs jau pilsētu daudzmaz bijām iepazinušas un vairs skaistie skati tik ļoti nepārsteidza, kā tas būtu bijis pirmajās dienās.

Viesnīcā bija “all inclusive” ēdināšana, neliela stipro alkoholisko dzērienu izvēle, bet alus un sidrs bija pieejams neierobežoti. Vakaros notika bērnu ballītes, kamēr vecāki varēja sēdēt pie bāra vai turpat pie skatuvītes pieskatīt mazos atpūtniekus.

Viesnīcas mīnusi - baseins bija pieejams no rīta plkst 9:00 līdz vakara 18:00 (labprāt būtu izmantojusi arī vakarā) un WiFi par maksu - 15 EUR uz visu nedēļu.

Mūsu viesnīca bija ārpus aktīvās pilsētas daļas, tāpēc šķita, ka visa dzīve apstājas plkst.22:00 (kad viesnīcas bārs beidza darboties), bet pēdējā vakarā sapratām, ka pilsētā visa dzīve tikai sākas vakarā - atveras visi mazie veikaliņi, sāk darboties frizētavas, kafejnīcas, bāri un restorāni.

Apmeklējām arī vietējo tirgu, kas Alānijā uz ielas esot pirmdienās un ceturtdienās. Par lētu naudu iegādāts labas kvalitātes apģērbs, apavi un somas. Vienmēr esmu uzskatījusi, ka es nemāku tirgoties un kaulēties, bet Turcijā tas man ļoti iepatikās. Mans moto tirgus dienas noslēgumā bija: “Ja nevari nosist cenu uz pusi mazāk kā sākotnēji piedāvāja, tad zini, ka esi pārmaksājis.”

Esmu ļoti iemīļojusi Alāniju - piesmēlusies saules, svaiga gaisa, viesmīlības un vietējo uzmanības.

Ar ģimeni labprāt ceļojam pa Latviju, esam bijuši mazākos izbraucienos pa Baltijas valstīm, bet šis bija pirmais tūrisma firmas organizētais brauciens. Paldies AirGuru.lv par sadarbību - ļoti pretimnākošs uzņēmums - atbildēts tika uz katru manu jautājumu, tāpēc satraukums par to, kas mūs sagaida, izgaisa ar katru brīdi.

Jau atkārtoti plānoju izmantot šī uzņēmuma pakalpojumus, jo tuvākajā laikā vēlos doties uz Alāniju ar vīru un draugiem, jo jāizbauda taču arī nakts dzīve, jāizbrauc Super Combo ekskursijā! Tur vēl noteikti ir daudz ko darīt!

Ja arī Jūs vēlaties piedzīvot neaizmirstamu ceḷojumu uz Turciju, apmeklējiet AirGuru.lv un atrodiet sev piemērotāko piedāvājumu! Ḷaujiet sev iedvesmoties no Ievas pieredzes un dodieties pretī jauniem piedzīvojumiem. Ar AirGuru.lv sapṇi kḷūst par realitāti!