1

Bieži Uzdotie Jautājumi | AirGuru

AirGuru komanda ir atbildējusi uz biežāk uzdotajiem ceļotāju jautājumiem. Šeit ir sniegta informācija par rezervēšanas procesu, maksājumiem, ceļojumu apdrošināšanu, bagāžu, lidojumu laikiem, atcelšanas, izmaiņu un atmaksas noteikumiem un citiem jautājumiem. Visa noderīgā informācija vienuviet! 

Kā iegādāties ceļojumu 

Kur es varu iegādāties ceļojumu?

Ceļojumu var iegādāties tiešsaistē vietnē www.airguru.lv, zvanot pa vispārējo tālruņa numuru +37167660438, vai rakstot e-pastu uz sveiki@airguru.lv, I-V 09:00-18:00. Klientu attālinātā apkalpošana ir pieejama 24 stundas diennaktī, zvanot uz diennakts numuru +37070022820.

Kā rezervēt ceļojumu?

Mūsu vietnē www.airguru.lv izvēlieties vēlamo ceļojuma piedāvājumu un noklikšķiniet uz pogas "rezervēt". Pēc tam ievadiet ceļotāju datus un veiciet maksājumu. Ja ceļojumu nevarat rezervēt paši, varat sazināties ar mums jebkurā diennakts laikā pa mūsu vispārējo tālruni: +37167660438 vai pa e-pastu: sveiki@airguru.lv

Kādi personas dati ir nepieciešami, lai iegādātos ceļojumu?

Ceļojuma rezervēšanai ir jānorāda ceļotāju vārdi, dzimšanas datumi, kontakttālrunis un e-pasta adrese. 

Lidojuma reģistrācija

Ja lidojat ar regulāro aviokompāniju, varat reģistrēties tiešsaistē patstāvīgi un samaksāt lidostā. Ja lidojums ir čartera reiss, reģistrācija ir bez maksas un notiek tikai lidostā 2 stundas pirms izlidošanas.

Kā meklēt ceļojumus AirGuru?

AirGuru varat filtrēt ceļojumu piedāvājumus pēc ceļojuma veida, datuma, viesnīcas, ilguma, ceļotāju skaita, cenas, organizatora, galamērķa, viesnīcas. Ja nevarat atrast sev piemērotu variantu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai zvaniet mums pa mūsu vispārējo tālruni: +37167660438. 

Kā es varu saņemt padomu par ceļojuma izvēli?

Lai saņemtu ceļojuma konsultācijas, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa tālruni: +37167660438. Klientu tālvadības dienests ir pieejams 24 stundas diennaktī, zvanot uz 24/7 numuru +37070022820.

Viesnīcas apstiprinājums

Viesnīcas izmitināšanas apstiprināšana var aizņemt līdz 3 darba dienām. Viesnīcas patur tiesības jebkurā laikā mainīt cenas, par to nepaziņojot organizatoram un Aģentūrai, un šādu izmaiņu gadījumā atteikties apstiprināt izmitināšanu par norādīto cenu. Ja viesnīca neapstiprina naktsmītni, ceļotājam tiek piedāvātas alternatīvas naktsmītnes un, ja tās nav piemērotas, tiek piedāvāta visu samaksāto naudas līdzekļu atmaksa. 

Kāda bagāža ir iekļauta cenā?

Cenā iekļautās bagāžas veids, izmērs un svars ir atkarīgs no ceļojuma piedāvājuma. Katra piedāvājuma aprakstā ir sniegta informācija par cenā iekļauto bagāžu. Šī informācija ir iekļauta arī vēstulē, kurā ir informācija par rezervāciju un maksājumu, un vēlāk arī ceļojuma līgumā un dokumentos. 

Kā es varu uzzināt savu lidojuma laiku?

Lidojumu laiki ir norādīti pie katra piedāvājuma vietnē www.airguru.lv

Es neesmu saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu, vai mans pasūtījums ir pabeigts?

Ceļojumu rezervācijas tiek apstiprinātas tikai pēc maksājuma saņemšanas. Kad rezervācija ir apstiprināta sistēmā, klientam tiek nosūtīta apstiprinājuma vēstule (ar līgumu). 

Kādi dokumenti ir nepieciešami nepilngadīgajiem?

Informāciju par dokumentiem, kas nepieciešami, ceļojot kopā ar nepilngadīgu personu, skatīt šeit: https://lvportals.lv/skaidrojumi/352918-kadi-dokumenti-nepieciesami-bernam-izbraucot-no-valsts-2023 

Kā uzzināt, kas ir iekļauts piedāvājuma cenā?

Katra piedāvājuma aprakstā ir punkts "Iekļauts ceļojuma cenā", kurā norādīts, kuri pakalpojumi ir iekļauti izvēlētā piedāvājuma cenā. Viesnīcu aprakstos ir norādīti arī viesnīcas sniegtie maksas un bezmaksas pakalpojumi.

Vai es varu rezervēt vietu iepriekš?

Jā, jūs varat rezervēt "vietas kopā garantijas" pakalpojumu. Jūs nevarat izvēlēties konkrētas sēdvietas. Ja nevarat pievienoties šim pakalpojumam, pēc rezervācijas, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni +37167660438.

Vai lidojumu laiki var mainīties?

Jā, lidojumu laiki var mainīties. Ceļojuma līgumā norādītie lidojumu laiki ir provizoriski, un tos var mainīt jebkurā laikā pirms izlidošanas. Iesakām dienu pirms izlidošanas pārbaudīt jaunāko izlidošanas laiku tās lidostas tīmekļa vietnē, no kuras izlido. Ja nevarat atrast šo informāciju, varat sazināties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438 - AirGuru konsultanti pārbaudīs jaunāko izlidošanas laiku.

Līdz kādam vecumam tiek piemērota bērna cena? Vai bērns ceļo bez maksas?

Zīdaiņi:

- Katra aviokompānija nosaka savas procedūras. Bērni čarterreisos ceļo bez maksas, bet dažās lidostās var tikt iekasēta papildu maksa par mazuļa pārvadāšanu.

- Regulārās aviosabiedrības iekasē nominālu maksu par katru bērnu.

- Parasti viesnīcās netiek iekasēta maksa par bērnu pārvadāšanu, taču dažās viesnīcās var tikt iekasēta nomināla maksa par bērnu pārvadāšanu.

Bērni:

- Aviobiļešu cenas nosaka aviosabiedrības. Bērni no 2 gadu vecuma saņem vietu lidmašīnā, tāpēc biļetes cena var būt tāda pati vai nedaudz zemāka nekā pieaugušajiem.

- Katrai viesnīcai ir individuālas cenas. Visbiežāk tā ir par bērnu līdz 12 gadu vecumam, taču atkarībā no izvēlētās viesnīcas vecums, līdz kuram bērnam tiek piemērota cena, var atšķirties.

Vai es varu ceļot kopā ar savu mājdzīvnieku?

Ceļošana ar mājdzīvnieku ir iespējama, taču ne visas aviokompānijas un viesnīcas piedāvā šādu iespēju. Lūdzu, jautājiet individuāli, rakstot uz sveiki@airguru.lv vai zvanot uz +37167660438.

Vai es varu iegādāties Novatours, Itaka, Coral Travel, Anex Tour, JoinUp ceļojumus?

Jā, varat.

Vai es varu iegādāties dāvanu karti? Kā to izdarīt?

Jā, dāvanu karti var iegādāties vietnē www.airguru.lv sadaļā "Dāvanu karte". Dāvanu karti var iegādāties arī pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438.

Man ir invaliditāte, vai lidostā man tiks sniegta palīdzība?

Jā, bet mums ir iepriekš jāinformē par vajadzību un jānorāda, kāda veida palīdzība ir nepieciešama. Pēc tam mēs varam informēt lidostu un aviokompāniju, kas veic lidojumu.

Kopā sēdēšanas garantija

Tas ir papildu pakalpojums, kas pieejams rezervācijas brīdī. Tas garantē, ka lidojuma laikā jūs un jūsu pasažieri sēdēsiet kopā (C un D sēdvietas tiek uzskatītas par blakus sēdvietām, jūs nevarat izvēlēties konkrētu sēdvietu). 

Kā iegādāties privāto transfēru?

Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438. Pēc normālā darba laikām beigām varat zvanīt uz 24/7 diennakts numuru +37070022820. Mēs esam atvērti 24 stundas diennaktī un varēsim jums sniegt konsultācijas par privāta transfēra rezervācijas iespējām.

Kur var atrast aktuālās atlaides?

Pašreizējās atlaides ir pieejamas vietnē: https://airguru.lv/atlaides/ 

Kurus galamērķus piedāvā AirGuru?

Visi pieejamie galamērķi ir norādīti mūsu tīmekļa vietnē: www.airguru.lv. Ja nevarat atrast vēlamo galamērķi vai vēlaties konsultēties ar mums, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438.

Vēlos iegādāties grupas ceļojumu

Lūdzu, sūtiet savas grupas pieprasījumu uz šādu adresi: sveiki@airguru.lv  

Ēdināšana lidmašīnā - vai es varu rezervēt iepriekš?

Jā, dažos lidojumos ir iespējams iepriekš rezervēt maltītes. Pēc rezervācijas, lūdzu, rakstiet mums uz sveiki@airguru.lv vai zvaniet mums pa vispārējo tālruni +37167660438, lai pārbaudītu pieejamību.

Kā izmantot atlaižu kodu?

Atlaides kodu var izmantot, ievadot to atlaižu koda laukā rezervācijas procesā.

Kā izmantot dāvanu kuponu?

Dāvanu kuponu var izmantot, lai samaksātu par pakalpojumiem vietnē www.airguru.lv, pie kases noklikšķinot uz "Ir dāvanu kupons?". un ievadiet dāvanu kupona numuru laukā "Dāvanu kupona kods", kas parādās. Ja jums neizdodas izmantot dāvanu kuponu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438.

Kādi dokumenti ir nepieciešami ceļojot?

ID karte ir derīgs ceļošanas dokuments tikai ceļošanai ES teritorijā. Ārpus ES pieņemams ceļošanas dokuments ir pase, kas ir derīga vismaz 6 mēnešus pēc atgriešanās. Lūdzu, ņemiet līdzi arī mūsu nosūtīto dokumentu izdrukātas kopijas.

Ceļojumu apmaksa un cenas

Kādas ir ceļojuma rezervēšanas apmaksas iespējas?

E-banka, ApplePay, GooglePay, InBank līzings, ar dāvanu karti, kā arī ar skaidro naudu Latvijas Pasta nodaļās.

Kā es varu samaksāt par ceļojumu ar skaidro naudu?

Rezervāciju var apmaksāt skaidrā naudā Latvijas pasta nodaļās. Veicot maksājumu, lūdzam norādīt AirGuru SIA rekvizītus un iekļaut pasūtījuma numuru maksājuma detaļās. Šis ērtais maksājuma veids ļauj jums droši un vienkārši apmaksāt savu ceļojumu, izmantojot tuvāko pasta nodaļu. Maksājot pastā, ņemiet vērā, ka pasta nodeva ir četri (4) eiro.

Vai es varu rezervēt ceļojumu un maksāt vēlāk?

Vairumā gadījumu pagaidu rezervācijas var veikt tikai ceļojumiem ar tūroperatoriem (Novatours, Itaka, Coral Travel, Anex Tour, JoinUp), taču ir dažādi nosacījumi. AirGuru organizētajiem ceļojumiem nav iespējams veikt pagaidu rezervāciju.

Vai ir nepieciešams samaksāt pilnu rezervācijas summu avansā?

Tas ir atkarīgs no izlidošanas laika. Ja tas ir vairāk nekā mēnesi pirms izbraukšanas, avansa maksājums ir no 10% līdz 50% no ceļojuma cenas. Atlikušo summu parasti maksā vienu mēnesi pirms izbraukšanas. 

Mans maksājums neizdevās, kas notika?

Ja maksājums nav veikts, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa tālruni: +37167660438.

Vai ceļojumu ir iespējams iegādāties pa daļām?

Jā, mēs varam piedāvāt InBank līzingu. Maksājumiem 6 mēnešu laikā nav uzcenojuma. 

Kāds ir spilvenu/tūrisma nodoklis dažādās pasaules valstīs?

Nodokļus nosaka katra valsts, un tie nav iekļauti ceļojuma cenā. Parasti tos maksā viesnīcā skaidrā naudā, reģistrējoties vai izrakstoties no viesnīcas. Nodokļa summa ir atkarīga no pilsētas un viesnīcas zvaigžņu skaita. 

Kāda ir avansa summa un maksāšanas noteikumi?

Avansa summa un galīgā maksājuma termiņš ir norādīts izvēlētā piedāvājuma rezervācijas nosacījumos. 

Vai ceļojuma cena var mainīties?

Jā, ceļojumu cenas ir dinamiskas un pastāvīgi mainās, tāpēc mēs iesakām pieņemt lēmumu pēc iespējas ātrāk.

Cik ātri man ir jāsamaksā par ceļojumu?

Lūdzu, veiciet maksājumu pēc iespējas ātrāk - neapmaksāti pasūtījumi netiek pieņemti. Tas nozīmē, ka var nebūt brīvu vietu lidmašīnā vai viesnīcā, un ceļojuma cena var mainīties jebkurā brīdī.

Vai es varu izmantot atlaides kodu pēc pasūtījuma veikšanas?

Nē, nevarat. 

Kas ir degvielas cenu izmaiņas?

Tūrisma operatoriem tiesības mainīt ceļojuma cenu pēc līguma noslēgšanas ir piešķirtas ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2015. gada 25. novembra Direktīvu (ES) 2015/2302. Noteikumi par ceļojuma cenas palielināšanu pēc līguma noslēgšanas ir paredzēti arī Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.7521. pantā un organizēta tūrisma ceļojuma līguma vispārējos noteikumos. Gan direktīvā, gan Lietuvas Republikas Civilkodeksā ir noteikts, ka tūrisma operators var ar atpakaļejošu spēku mainīt cenu, ja šādu palielinājumu tieši izraisījušas pasažieru pārvadājumu izmaksu izmaiņas degvielas vai citu enerģijas avotu cenu izmaiņu dēļ.

Atcelšanas, aizvietošanas un kompensācijas politika

Es vēlos mainīt savu ceļojumu, kādi ir nosacījumi / kur atrast nosacījumus?

Ar ceļojuma maiņas nosacījumiem jūs varat iepazīties Kompleksā ceļojuma līgumā, ko saņēmāt pa e-pastu pēc ceļojuma iegādes. Ja nolemjat mainīt savu ceļojuma plānu, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv, e-pastā norādot savu rezervācijas atsauces numuru.

Vai pastāv iespēja, ka ceļojums varētu nenotikt?

Līgumā par organizēto ceļojumu ir iekļauti apstākļi, kas var kavēt ceļojuma norisi. Klienti par šādām izmaiņām tiks informēti pirms ceļojuma sākuma (20 dienas, ja ceļojums ir ilgāks par 6 dienām; 7 dienas, ja ceļojums ir vismaz 2 dienas un ne ilgāks par 6 dienām; 48 stundas, ja ceļojums ir īsāks par 2 dienām). Šādā gadījumā nekavējoties tiek piedāvātas alternatīvas ceļojumam tajā pašā datumā vai tam pašam ceļojumam citā datumā. Šādā gadījumā ceļojuma plāna maiņa klientam ir bez maksas, un, ja piedāvātās alternatīvas nav piemērotas, klientam tiks atmaksāta visa par ceļojumu samaksātā summa.

Es vēlos atcelt savu ceļojumu, kādi ir nosacījumi / kur atrast nosacījumus?

Atcelšanas nosacījumi ir atrodami Organizētās ekskursijas līgumā, kas jums tiek nosūtīts pa e-pastu pēc ekskursijas iegādes. Ja nolemjat atcelt ceļojumu, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv, e-pastā norādot savu rezervācijas atsauces numuru. 

Vai ir iespējams mainīt ceļotāju?

Varat mainīt ceļotāja informāciju. Dažādiem tūrisma operatoriem, aviosabiedrībām un viesnīcām ir atšķirīgi ceļotāja datu maiņas nosacījumi, kurus varat pārbaudīt organizētās ekskursijas līgumā, kas jums nosūtīts pa e-pastu pēc ekskursijas iegādes. Lai mainītu savus datus, lūdzu, sazinieties ar sveiki@airguru.lv, e-pastā norādot savu rezervācijas atsauces numuru. 

Vai visus ceļotājus var aizstāt?

Tūristam ir tiesības nodot savu ceļojumu citai personai, kura pārņems visas tūrista tiesības un pienākumus saskaņā ar līgumu, ar nosacījumu, ka viņš/viņa pirms ceļojuma sākuma par to savlaicīgi informē tūrisma operatoru. Tūrista paziņojums visos gadījumos tiek uzskatīts par pamatotu, ja tas ir sniegts vismaz 7 dienas pirms ceļojuma sākuma. Ceļotāju maiņas nosacījumi ir atkarīgi no tūrisma operatora, aviosabiedrības, viesnīcas, galamērķa un laika, kas atlicis līdz ceļojuma sākumam. Ja tiek mainīti visi ceļotāji, var tikt piemērota maksa par maiņu. Lai pārceltu ceļojumu un mainītu visas personas, lūdzu, sazinieties ar sveiki@airguru.lv, e-pastā norādot savu rezervācijas atsauces numuru. 

Ceļošanas dokumenti

Kāpēc pases dati līgumā neatbilst īstajiem?

Lai veiktu rezervāciju, ir nepieciešami tikai vārdi un dzimšanas datumi. Personu apliecinošus datus (dokumenta numurs, derīguma termiņš) pārbauda tikai lidostas darbinieki, tāpēc datu aizsardzības likuma dēļ mēs šos datus nevācam, un līguma lauki tiek aizpildīti automātiski un izlases veidā.

Kā saņemt ceļojuma līgumu?

Kad rezervējums ir apstiprināts, ceļojuma līgums tiek nosūtīts 5 darba dienu laikā ar atsevišķu e-pasta vēstuli uz e-pasta adresi, ko norādījāt rezervācijas brīdī. Ja e-pasta vēstuli neatrodat, lūdzu, pārbaudiet savas surogātpasta un nevēlamās vēstules kastītes. 

Kā saņemt ceļošanas dokumentus?

7-10 dienas pirms izbraukšanas ceļošanas dokumenti tiek nosūtīti ar atsevišķu vēstuli uz rezervācijas brīdī norādīto e-pasta adresi. Ja vēstuli neatrodat, lūdzu, pārbaudiet savas surogātpasta un nevēlamās vēstules kastītes. Eksotisku ceļojumu gadījumā dokumentus var nosūtīt vēlāk - 4-5 dienas pirms izbraukšanas.

Ceļojumu apdrošināšana

Ceļojumu apdrošināšana nav obligāta, taču mēs vienmēr iesakām jums iegādāties ceļojumu apdrošināšanu. Ceļojuma apdrošināšanu var iegādāties vai nu rezervācijas brīdī vietnē www.airguru.lv, vai arī pēc rezervācijas jebkurā laikā pirms izbraukšanas. AirGuru konsultanti var sniegt apdrošināšanas piedāvājumu. Iegādāto apdrošināšanas polisi jūs saņemsiet pa e-pastu. 

Vai es varu izdrukāt savus ceļošanas dokumentus?

Jums būs nepieciešams izdrukāt ceļošanas dokumentus. Īpaši svarīgi, lai jums būtu izdrukāts viesnīcas rezervācijas apliecinājums (kupons). 

Vīzas

Vīzu izsniegšanas procedūras atšķiras atkarībā no valsts, uz kuru ceļojat. Informāciju par valstīm, uz kurām var doties bez vīzas, varat skatīt šeit: https://www.mfa.gov.lv/lv/valstu-un-teritoriju-saraksts-uz-kuram-var-doties-bez-vizas-vai-ieprieks-sanemot-iecelosanas-atlauju 

Kur var atrast lidojumu laikus?

Lidojumu laiki ir norādīti ceļojuma līgumā un e-biļetēs. Dienu pirms lidojuma apmeklējiet tās lidostas tīmekļa vietni, no kuras izlidojat, lai uzzinātu, vai nav mainījušies lidojumu laiki.

Lidojumiem no Rīgas: https://www.riga-airport.com/en/flight-schedule 

Lidojumiem no Viļņas: https://www.vilnius-airport.lt/lt/pries-skrydi/skrydziu-informacija/skrydziu-tvarkarastis;

lidojumiem no Kauņas: https://www.kaunas-airport.lt/;

lidojumiem no Palangas: https://www.palanga-airport.lt/;

lidojumiem no Varšavas: https://www.lotnisko-chopina.pl/en/departures.html.

Kad es saņemšu ceļojuma līgumu un dokumentus?

Ceļojuma līgums parasti tiek nosūtīts 5 darba dienu laikā, un ceļošanas dokumenti tiek nosūtīti 7-10 dienas pirms izbraukšanas. Eksotiskiem ceļojumiem dokumentus var nosūtīt 4-5 dienas pirms izbraukšanas.

Kādi ceļošanas dokumenti man ir nepieciešami?

Nepieciešamie ceļošanas dokumenti var atšķirties atkarībā no iegādātās ceļojuma paketes. Ja esat iegādājies pašapkalpošanās ceļojumu ar regulāro lidojumu, pa e-pastu saņemsiet viesnīcas rezervācijas apstiprinājumu (kuponu), transfēra rezervācijas apstiprinājumu (ja ceļojuma paketē ir iekļauts transfēra pakalpojums) un lidojuma rezervācijas pieteikšanās informāciju. Ja esat iegādājies čartera lidojumu ar ceļojuma rīkotāju, pa e-pastu saņemsiet viesnīcas rezervācijas apstiprinājumu (vaučeru) un e-biļetes (dažos gadījumos gan e-biļetes, gan viesnīcas rezervācijas apstiprinājums var būt vienā dokumentā). Šādā gadījumā nav atsevišķa apstiprinājuma par transfēra rezervāciju.

Ja pirms ceļojuma mainīšu vārdu, vai būs kādas problēmas?

Personas apliecībā un ceļošanas dokumentos norādītajam vārdam jābūt vienādam. Ja rezervēšanas brīdī norādītais vārds ir mainījies un vairs nesakrīt ar personu apliecinošā dokumentā norādīto vārdu, ceļošanas dokumenti ir jāpielāgo.

Vai grūtniece var ceļot ar lidmašīnu? Kādi dokumenti ir nepieciešami?

Jūs varat lidot līdz pat 36. grūtniecības nedēļai. Vairumā gadījumu līdz 28. grūtniecības nedēļai papildu dokumenti nav nepieciešami. Sākot ar 28. grūtniecības nedēļu, jums līdzi jābūt medicīnas iestādes izziņai, kurā norādīts dzemdību datums, apstiprinājumam, ka grūtniecība norit bez sarežģījumiem un nav šķēršļu lidojumam. Ierobežojumi un prasības grūtniecēm ir atkarīgas no konkrētās aviokompānijas noteikumiem un var atšķirties. Precīzus noteikumus var atrast tās aviokompānijas tīmekļa vietnē, ar kuru tiek veikts lidojums. Aviokompānija, kas veic lidojumu, ir norādīta līgumā un ceļošanas dokumentos.

Kā iegādāties aviobiļetes?

Ja esat iegādājies ceļojumu ar pašbraucienu un lidojat ar regulāro reisu, jūs saņemsiet iekāpšanas kartes (lidmašīnas biļetes) iepriekš, kad reģistrēsieties tiešsaistē. Ja esat iegādājies čartera ceļojumu ar ceļojuma vadītāju, iekāpšanas kartes (lidmašīnas biļetes) saņemsiet lidostā reģistrācijas laikā.

Neiespējama reģistrēšanās lidojumam

Ja nevarat reģistrēties, izmantojot tīmekļa pārlūkprogrammu datorā, mēģiniet lejupielādēt aviokompānijas, ar kuru lidojat, mobilo lietotni un reģistrēties tajā. Ir svarīgi pievērst uzmanību redzamajiem ziņojumiem - tie parasti norāda, ko esat ievadījis nepareizi. Ja nevarat atrast savu lidojuma rezervāciju, pārliecinieties, vai esat ievadījis dokumentos norādītos datus.

Ko darīt, ja ceļošanas dokumentos ir kļūda?

Ja dokumentos pamanāt kļūdu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438 un informējiet mūs par neatbilstību, lai mēs varētu to novērst.

Lidojumi, izmitināšana, transfēri

Kā noskaidrot savākšanas laiku no viesnīcas?

Ja esat iegādājies ceļojumu ar autotransportu (ko organizē AirGuru), lūdzu, iepazīstieties ar informāciju, kas tika nosūtīta kopā ar dokumentiem, kuri tika iesniegti pirms ceļojuma, kur būs norādīts, kur un kā atrast informāciju par pārsēšanos, jo tā ir atkarīga no pārvadātāja. Ja ceļojat kopā ar tūrisma operatoru (JoinUp, Novatours, Coral Travel, Anex Tour vai Itaka), ceļojuma vadītājs jūs informēs ierodoties, kā un kur tiks paziņots par savākšanas laiku. 

Reģistrēšanās: vai ir nepieciešams reģistrēties iepriekš?

Ja organizators ir AirGuru, jā, jums ir iepriekš jāreģistrējas lidojumam tiešsaistē. Mēs jums nosūtīsim informāciju par to, kā to izdarīt, kopā ar ceļošanas dokumentiem. Ja ceļojat ar citu organizatoru, tas nav nepieciešams, un jūs varat reģistrēties lidostā bez maksas. 

Neapmierinātība ar viesnīcas kvalitāti - ko darīt / kur doties?

Ja tūrisma operators ir AirGuru, lūdzu, sazinieties ar mūsu vispārējo tālruni, bet, ja tūrisma operators nav AirGuru, lūdzu, sazinieties ar vietējo gidu, lai mainītu viesnīcu.

Lidojuma kavēšanās - ko darīt?

Ja jūsu lidojums kavējas, iepazīstieties ar lidostā sniegto informāciju. Ja kavēšanās ir ilgāka par 3 stundām un tā nav saistīta ar laikapstākļiem, sazinieties ar aviokompāniju, lai noskaidrotu kompensācijas iespējas.

Atcelts reiss - ko darīt?

Sazinieties ar AirGuru pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa tālruni: +37167660438.

Cik ilgi pirms lidojuma vajadzētu ierasties lidostā?

Mēs iesakām lidostā ierasties aptuveni 2 stundas pirms lidojuma. 

Lidostas procedūras (reģistrēšanās, drošības pārbaude, papildu pasu kontrole ārpus ES, iekāpšana).

Ja jums ir reģistrēta bagāža vai nav iekāpšanas karšu (aviobiļešu), lūdzu, dodieties pie sava galamērķa reģistrācijas letes. Kad esat reģistrējis bagāžu un saņēmis iekāpšanas karti (aviobiļeti), izejiet drošības pārbaudi rokas bagāžai, iziet pasu kontroli, ja ceļojat uz valsti, kas nav ES dalībvalsts (ja ceļojat uz ES dalībvalsti, jums nav jāiziet pasu kontrole), un pēc tam dodieties pie izejas (kas norādīta jūsu biļetē). Kad lidostas personāls jūs ir informējis, ka drīz sāksies iekāpšana, dodieties pie saviem vārtiem.

Ceļošana kopā ar nepilngadīgiem bērniem, ja neviens no vecākiem neceļo.

Informācija ir pieejama šeit: https://www.mfa.gov.lv/lv/bernu-celosana 

Vai lidostā tiek veikta stingra bagāžas pārbaude?

Izmēri ne vienmēr tiek pārbaudīti, taču mēs iesakām, lai jūsu bagāža atbilstu prasībām, pretējā gadījumā jums var nākties piemaksāt. AirGuru neuzņemas atbildību par nepiemērotu bagāžu. 

Transfēra laikā mēs saņēmām informāciju par atpakaļceļa transfēra tikšanās laiku. Vai mūs paņems, ja mēs neieradīsimies uz tikšanos?

Ja ceļojat kopā ar tūrisma operatoru (JoinUp, Novatours, Coral Travel, Anex Tour vai Itaka), lūdzu, iepriekš informējiet viņus, ka nepiedalīsieties tikšanās reizē, un jūsu gids sniegs jums informāciju par savākšanas laiku, nosūtot īsziņu, zvanot pa tālruni vai izmantojot citus līdzekļus. Ja ceļojat ar AirGuru, lūdzu, pārbaudiet informāciju dokumentos, lai uzzinātu, kad un kur tiek paziņots savākšanas laiks.  

Ceļojuma paketē nav iekļauts transfērs - kā nokļūt no lidostas uz viesnīcu?

Mēs piedāvājam ieteikumus, kā nokļūt viesnīcā, parasti ar sabiedrisko transportu vai taksometru.

Atļautie/aizliegtie priekšmeti

Informāciju par bagāžas prasībām skatīt vietnē: https://www.riga-airport.com/lv/bistamie-un-aizliegtie-prieksmeti 

Kad Turcijā tiek sildīti peldbaseini?

Ja viesnīcā ir apsildāmi peldbaseini, tie tiek apsildīti saskaņā ar viesnīcas noteikumiem atkarībā no viesnīcas noslogojuma un gaisa temperatūras. 

Kas ir čarterlidojumi un regulārie lidojumi? Kādas ir atšķirības?

Čarterlidojumi tiek veikti ar tūrisma operatora starpniecību, un vairumā gadījumu pasažieriem nav jāuztraucas par izmaiņām - atbildību uzņemas organizators. Regulārie lidojumi - iegādāti no atsevišķām aviokompānijām, ir jāreģistrējas patstāvīgi. 

Ekskursijas un aktivitātes galamērķī

Vai ekskursijas ir iekļautas cenā?

Nē, ekskursijas nav iekļautas piedāvājuma cenā. 

Vai ir nepieciešams iegādāties ekskursijas ar gidu?

Ekskursijas ar gidu nav obligāti jāpērk, un ekskursijas var iegādāties arī no vietējām aģentūrām valstī.

Vai man ir jāsatiekas ar gidu (ekskursijas vadītāju) galamērķī?

Tikšanās ir ieteicama (nav obligāta). Tomēr mēs vienmēr aicinām tūristus apmeklēt tikšanos, jo tā sniedz tūristiem noderīgu un būtisku informāciju. 

Ceļojumu apdrošināšana

Vai ir kādi ierobežojumi ceļojumu apdrošināšanas iegādei?

Jā. Vecākus par 75 gadiem var apdrošināt tikai pēc īpaša pieprasījuma - lai uzzinātu par apdrošināšanas pieejamību, sazinieties ar vispārējo tālruni: +37167660438 vai e-pastu: sveiki@airguru.lv.

Vai ceļojumu apdrošināšana ir obligāta?

Ceļojumu apdrošināšana nav obligāta, taču mēs vienmēr iesakām jums iegādāties ceļojumu apdrošināšanu. 

Eiropas Savienības veselības apdrošināšanas karte

 

Informācija par Eiropas veselības apdrošināšanas karti (EVAK) ir pieejama šeit:

https://www.vmnvd.gov.lv/lv/evak 

Kur vērsties apdrošināšanas negadījuma gadījumā?

Apdrošināšanas gadījuma gadījumā jums jāsazinās ar polisē norādīto kontakttālruni.

Klientu apkalpošana

Kā es varu sazināties ar AirGuru?

Ar AirGuru varat sazināties pa tālruni: +37167660438

e-pastu: sveiki@airguru.lv

Facebook: https://www.facebook.com/airgurulv/

Instagram: https://www.instagram.com/airguru.lv/

Vai es varu sazināties ar AirGuru 24/7?

Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā pa e-pastu: sveiki@airguru.lv un pa tālruni: +37070022820. Atvērts visu nedēļu, 24 stundas diennaktī!

Ko darīt, ja ceļojuma laikā man ir nepieciešama neatliekamā palīdzība?

Attiecībā uz Novatours, Anex Tour, Join Up, Coral Travel vai ITAKA, lūdzu, sazinieties ar vietējo gidu, kura kontaktinformācija tiks paziņota ceļojuma sākumā. Ja ceļojumu organizē AirGuru vai ja nevarat sazināties ar vietējo gidu, vienmēr varat sazināties pa vispārējo tālruņa numuru: +37167660438 vai ārkārtas tālruņa numuru, kas norādīts vēstulē, kura pievienota ceļošanas dokumentiem.

Vai es varu iegādāties biļeti AirGuru birojā?

Latvijā nav AirGuru birojs, kurā var iegādāties biļeti. Bet, ja esat Viļņā, jūs varat izvēlēties ceļojumu un samaksāt par to skaidrā naudā vai ar bankas karti mūsu birojā darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 Sodų ielā 4, Viļņā, LT-01313.

Kur atrodas AirGuru birojs?

AirGuru birojs atrodas Sodų g. 4, Viļņa, LT-01313. Mēs esam atvērti darba dienās no plkst. 9 līdz 18. 

Sazinieties ar AirGuru

📍 Sodų g. 4, LT-01313, Viļņa, Lietuva

📱 +370 700 22 820 (Lietuvas diennakts atbalsta numurs)

+371 676 60 438 (Latvijas atbalsta numurs)

💻 sveiki@airguru.lv 

Sīkāka informācija par uzņēmumu:

SIA "Air Guru"

Juridiskā adrese: Rīga, Bruņinieku iela 28 - 83, LV-1011 

Reģistrācijas numurs: 40203460900  

Bankas konts: LV97HABA0551054318174 

Banka: Swedbank

Bankas kods: HABALV22

Komentāri un atsauksmes pēc ceļojuma

Kur es varu atstāt atsauksmi par savu ceļojuma pieredzi?

Ceļojuma beigās jūs saņemsiet e-pastu ar aptaujas veidlapu, kurā varēsiet novērtēt un komentēt savu pieredzi ar AirGuru. Savu atsauksmi varat atstāt arī mūsu Google profilā: AirGuru.lv Google profils

 

Sūdzību procedūra

 

Sūdzību iesniegšanas kārtību var atrast pirkuma nosacījumos un ceļojuma līgumā. Ja jums ir sūdzība, jums ir tiesības vērsties: 1) pie tūrisma operatora; 2) Valsts patērētāju tiesību aizsardzības birojā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā. 3) Patērētāju strīdu risināšanas komisijai, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā patērētājam sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav apmierinājusi patērētāju; 4) tiesai.