AirGuru komanda ir atbildējusi uz biežāk uzdotajiem ceļotāju jautājumiem. Šeit ir sniegta informācija par rezervēšanas procesu, maksājumiem, ceļojumu apdrošināšanu, bagāžu, lidojumu laikiem, atcelšanas, izmaiņu un atmaksas noteikumiem un citiem jautājumiem. Visa noderīgā informācija vienuviet!
Ceļojumu var iegādāties tiešsaistē vietnē www.airguru.lv, zvanot pa vispārējo tālruņa numuru +37167660438, vai rakstot e-pastu uz sveiki@airguru.lv, I-V 09:00-18:00. Klientu attālinātā apkalpošana ir pieejama 24 stundas diennaktī, zvanot uz diennakts numuru +37070022820. |
Mūsu vietnē www.airguru.lv izvēlieties vēlamo ceļojuma piedāvājumu un noklikšķiniet uz pogas "rezervēt". Pēc tam ievadiet ceļotāju datus un veiciet maksājumu. Ja ceļojumu nevarat rezervēt paši, varat sazināties ar mums jebkurā diennakts laikā pa mūsu vispārējo tālruni: +37167660438 vai pa e-pastu: sveiki@airguru.lv |
AirGuru varat filtrēt ceļojumu piedāvājumus pēc ceļojuma veida, datuma, viesnīcas, ilguma, ceļotāju skaita, cenas, organizatora, galamērķa, viesnīcas. Ja nevarat atrast sev piemērotu variantu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai zvaniet mums pa mūsu vispārējo tālruni: +37167660438. |
Lai saņemtu ceļojuma konsultācijas, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa tālruni: +37167660438. Klientu tālvadības dienests ir pieejams 24 stundas diennaktī, zvanot uz 24/7 numuru +37070022820. |
Viesnīcas izmitināšanas apstiprināšana var aizņemt līdz 3 darba dienām. Viesnīcas patur tiesības jebkurā laikā mainīt cenas, par to nepaziņojot organizatoram un Aģentūrai, un šādu izmaiņu gadījumā atteikties apstiprināt izmitināšanu par norādīto cenu. Ja viesnīca neapstiprina naktsmītni, ceļotājam tiek piedāvātas alternatīvas naktsmītnes un, ja tās nav piemērotas, tiek piedāvāta visu samaksāto naudas līdzekļu atmaksa. |
Cenā iekļautās bagāžas veids, izmērs un svars ir atkarīgs no ceļojuma piedāvājuma. Katra piedāvājuma aprakstā ir sniegta informācija par cenā iekļauto bagāžu. Šī informācija ir iekļauta arī vēstulē, kurā ir informācija par rezervāciju un maksājumu, un vēlāk arī ceļojuma līgumā un dokumentos. |
Lidojumu laiki ir norādīti pie katra piedāvājuma vietnē www.airguru.lv |
Informāciju par dokumentiem, kas nepieciešami, ceļojot kopā ar nepilngadīgu personu, skatīt šeit: https://lvportals.lv/skaidrojumi/352918-kadi-dokumenti-nepieciesami-bernam-izbraucot-no-valsts-2023 |
Jā, jūs varat rezervēt "vietas kopā garantijas" pakalpojumu. Jūs nevarat izvēlēties konkrētas sēdvietas. Ja nevarat pievienoties šim pakalpojumam, pēc rezervācijas, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni +37167660438. |
Jā, lidojumu laiki var mainīties. Ceļojuma līgumā norādītie lidojumu laiki ir provizoriski, un tos var mainīt jebkurā laikā pirms izlidošanas. Iesakām dienu pirms izlidošanas pārbaudīt jaunāko izlidošanas laiku tās lidostas tīmekļa vietnē, no kuras izlido. Ja nevarat atrast šo informāciju, varat sazināties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438 - AirGuru konsultanti pārbaudīs jaunāko izlidošanas laiku. |
Zīdaiņi:
- Katra aviokompānija nosaka savas procedūras. Bērni čarterreisos ceļo bez maksas, bet dažās lidostās var tikt iekasēta papildu maksa par mazuļa pārvadāšanu.
- Regulārās aviosabiedrības iekasē nominālu maksu par katru bērnu.
- Parasti viesnīcās netiek iekasēta maksa par bērnu pārvadāšanu, taču dažās viesnīcās var tikt iekasēta nomināla maksa par bērnu pārvadāšanu.
Bērni:
- Aviobiļešu cenas nosaka aviosabiedrības. Bērni no 2 gadu vecuma saņem vietu lidmašīnā, tāpēc biļetes cena var būt tāda pati vai nedaudz zemāka nekā pieaugušajiem.
- Katrai viesnīcai ir individuālas cenas. Visbiežāk tā ir par bērnu līdz 12 gadu vecumam, taču atkarībā no izvēlētās viesnīcas vecums, līdz kuram bērnam tiek piemērota cena, var atšķirties.
Ceļošana ar mājdzīvnieku ir iespējama, taču ne visas aviokompānijas un viesnīcas piedāvā šādu iespēju. Lūdzu, jautājiet individuāli, rakstot uz sveiki@airguru.lv vai zvanot uz +37167660438. |
Jā, dāvanu karti var iegādāties vietnē www.airguru.lv sadaļā "Dāvanu karte". Dāvanu karti var iegādāties arī pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438. |
Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438. Pēc normālā darba laikām beigām varat zvanīt uz 24/7 diennakts numuru +37070022820. Mēs esam atvērti 24 stundas diennaktī un varēsim jums sniegt konsultācijas par privāta transfēra rezervācijas iespējām. |
Pašreizējās atlaides ir pieejamas vietnē: https://airguru.lv/atlaides/ |
Visi pieejamie galamērķi ir norādīti mūsu tīmekļa vietnē: www.airguru.lv. Ja nevarat atrast vēlamo galamērķi vai vēlaties konsultēties ar mums, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438. |
Lūdzu, sūtiet savas grupas pieprasījumu uz šādu adresi: sveiki@airguru.lv |
Jā, dažos lidojumos ir iespējams iepriekš rezervēt maltītes. Pēc rezervācijas, lūdzu, rakstiet mums uz sveiki@airguru.lv vai zvaniet mums pa vispārējo tālruni +37167660438, lai pārbaudītu pieejamību. |
Dāvanu kuponu var izmantot, lai samaksātu par pakalpojumiem vietnē www.airguru.lv, pie kases noklikšķinot uz "Ir dāvanu kupons?". un ievadiet dāvanu kupona numuru laukā "Dāvanu kupona kods", kas parādās. Ja jums neizdodas izmantot dāvanu kuponu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438. |
Rezervāciju var apmaksāt skaidrā naudā Latvijas pasta nodaļās. Veicot maksājumu, lūdzam norādīt AirGuru SIA rekvizītus un iekļaut pasūtījuma numuru maksājuma detaļās. Šis ērtais maksājuma veids ļauj jums droši un vienkārši apmaksāt savu ceļojumu, izmantojot tuvāko pasta nodaļu. Maksājot pastā, ņemiet vērā, ka pasta nodeva ir četri (4) eiro.
Ja maksājums nav veikts, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa tālruni: +37167660438. |
Tūrisma operatoriem tiesības mainīt ceļojuma cenu pēc līguma noslēgšanas ir piešķirtas ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2015. gada 25. novembra Direktīvu (ES) 2015/2302. Noteikumi par ceļojuma cenas palielināšanu pēc līguma noslēgšanas ir paredzēti arī Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.7521. pantā un organizēta tūrisma ceļojuma līguma vispārējos noteikumos. Gan direktīvā, gan Lietuvas Republikas Civilkodeksā ir noteikts, ka tūrisma operators var ar atpakaļejošu spēku mainīt cenu, ja šādu palielinājumu tieši izraisījušas pasažieru pārvadājumu izmaksu izmaiņas degvielas vai citu enerģijas avotu cenu izmaiņu dēļ. |
Atcelšanas, aizvietošanas un kompensācijas politika |
Ar ceļojuma maiņas nosacījumiem jūs varat iepazīties Kompleksā ceļojuma līgumā, ko saņēmāt pa e-pastu pēc ceļojuma iegādes. Ja nolemjat mainīt savu ceļojuma plānu, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv, e-pastā norādot savu rezervācijas atsauces numuru. |
Līgumā par organizēto ceļojumu ir iekļauti apstākļi, kas var kavēt ceļojuma norisi. Klienti par šādām izmaiņām tiks informēti pirms ceļojuma sākuma (20 dienas, ja ceļojums ir ilgāks par 6 dienām; 7 dienas, ja ceļojums ir vismaz 2 dienas un ne ilgāks par 6 dienām; 48 stundas, ja ceļojums ir īsāks par 2 dienām). Šādā gadījumā nekavējoties tiek piedāvātas alternatīvas ceļojumam tajā pašā datumā vai tam pašam ceļojumam citā datumā. Šādā gadījumā ceļojuma plāna maiņa klientam ir bez maksas, un, ja piedāvātās alternatīvas nav piemērotas, klientam tiks atmaksāta visa par ceļojumu samaksātā summa. |
Atcelšanas nosacījumi ir atrodami Organizētās ekskursijas līgumā, kas jums tiek nosūtīts pa e-pastu pēc ekskursijas iegādes. Ja nolemjat atcelt ceļojumu, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv, e-pastā norādot savu rezervācijas atsauces numuru. |
Varat mainīt ceļotāja informāciju. Dažādiem tūrisma operatoriem, aviosabiedrībām un viesnīcām ir atšķirīgi ceļotāja datu maiņas nosacījumi, kurus varat pārbaudīt organizētās ekskursijas līgumā, kas jums nosūtīts pa e-pastu pēc ekskursijas iegādes. Lai mainītu savus datus, lūdzu, sazinieties ar sveiki@airguru.lv, e-pastā norādot savu rezervācijas atsauces numuru. |
Tūristam ir tiesības nodot savu ceļojumu citai personai, kura pārņems visas tūrista tiesības un pienākumus saskaņā ar līgumu, ar nosacījumu, ka viņš/viņa pirms ceļojuma sākuma par to savlaicīgi informē tūrisma operatoru. Tūrista paziņojums visos gadījumos tiek uzskatīts par pamatotu, ja tas ir sniegts vismaz 7 dienas pirms ceļojuma sākuma. Ceļotāju maiņas nosacījumi ir atkarīgi no tūrisma operatora, aviosabiedrības, viesnīcas, galamērķa un laika, kas atlicis līdz ceļojuma sākumam. Ja tiek mainīti visi ceļotāji, var tikt piemērota maksa par maiņu. Lai pārceltu ceļojumu un mainītu visas personas, lūdzu, sazinieties ar sveiki@airguru.lv, e-pastā norādot savu rezervācijas atsauces numuru. |
Ceļošanas dokumenti |
Lai veiktu rezervāciju, ir nepieciešami tikai vārdi un dzimšanas datumi. Personu apliecinošus datus (dokumenta numurs, derīguma termiņš) pārbauda tikai lidostas darbinieki, tāpēc datu aizsardzības likuma dēļ mēs šos datus nevācam, un līguma lauki tiek aizpildīti automātiski un izlases veidā. |
7-10 dienas pirms izbraukšanas ceļošanas dokumenti tiek nosūtīti ar atsevišķu vēstuli uz rezervācijas brīdī norādīto e-pasta adresi. Ja vēstuli neatrodat, lūdzu, pārbaudiet savas surogātpasta un nevēlamās vēstules kastītes. Eksotisku ceļojumu gadījumā dokumentus var nosūtīt vēlāk - 4-5 dienas pirms izbraukšanas. |
Ceļojumu apdrošināšana nav obligāta, taču mēs vienmēr iesakām jums iegādāties ceļojumu apdrošināšanu. Ceļojuma apdrošināšanu var iegādāties vai nu rezervācijas brīdī vietnē www.airguru.lv, vai arī pēc rezervācijas jebkurā laikā pirms izbraukšanas. AirGuru konsultanti var sniegt apdrošināšanas piedāvājumu. Iegādāto apdrošināšanas polisi jūs saņemsiet pa e-pastu. |
Vīzu izsniegšanas procedūras atšķiras atkarībā no valsts, uz kuru ceļojat. Informāciju par valstīm, uz kurām var doties bez vīzas, varat skatīt šeit: https://www.mfa.gov.lv/lv/valstu-un-teritoriju-saraksts-uz-kuram-var-doties-bez-vizas-vai-ieprieks-sanemot-iecelosanas-atlauju |
Lidojumu laiki ir norādīti ceļojuma līgumā un e-biļetēs. Dienu pirms lidojuma apmeklējiet tās lidostas tīmekļa vietni, no kuras izlidojat, lai uzzinātu, vai nav mainījušies lidojumu laiki.
Lidojumiem no Rīgas: https://www.riga-airport.com/en/flight-schedule
Lidojumiem no Viļņas: https://www.vilnius-airport.lt/lt/pries-skrydi/skrydziu-informacija/skrydziu-tvarkarastis;
lidojumiem no Kauņas: https://www.kaunas-airport.lt/;
lidojumiem no Palangas: https://www.palanga-airport.lt/;
lidojumiem no Varšavas: https://www.lotnisko-chopina.pl/en/departures.html.
Nepieciešamie ceļošanas dokumenti var atšķirties atkarībā no iegādātās ceļojuma paketes. Ja esat iegādājies pašapkalpošanās ceļojumu ar regulāro lidojumu, pa e-pastu saņemsiet viesnīcas rezervācijas apstiprinājumu (kuponu), transfēra rezervācijas apstiprinājumu (ja ceļojuma paketē ir iekļauts transfēra pakalpojums) un lidojuma rezervācijas pieteikšanās informāciju. Ja esat iegādājies čartera lidojumu ar ceļojuma rīkotāju, pa e-pastu saņemsiet viesnīcas rezervācijas apstiprinājumu (vaučeru) un e-biļetes (dažos gadījumos gan e-biļetes, gan viesnīcas rezervācijas apstiprinājums var būt vienā dokumentā). Šādā gadījumā nav atsevišķa apstiprinājuma par transfēra rezervāciju. |
Jūs varat lidot līdz pat 36. grūtniecības nedēļai. Vairumā gadījumu līdz 28. grūtniecības nedēļai papildu dokumenti nav nepieciešami. Sākot ar 28. grūtniecības nedēļu, jums līdzi jābūt medicīnas iestādes izziņai, kurā norādīts dzemdību datums, apstiprinājumam, ka grūtniecība norit bez sarežģījumiem un nav šķēršļu lidojumam. Ierobežojumi un prasības grūtniecēm ir atkarīgas no konkrētās aviokompānijas noteikumiem un var atšķirties. Precīzus noteikumus var atrast tās aviokompānijas tīmekļa vietnē, ar kuru tiek veikts lidojums. Aviokompānija, kas veic lidojumu, ir norādīta līgumā un ceļošanas dokumentos. |
Ja esat iegādājies ceļojumu ar pašbraucienu un lidojat ar regulāro reisu, jūs saņemsiet iekāpšanas kartes (lidmašīnas biļetes) iepriekš, kad reģistrēsieties tiešsaistē. Ja esat iegādājies čartera ceļojumu ar ceļojuma vadītāju, iekāpšanas kartes (lidmašīnas biļetes) saņemsiet lidostā reģistrācijas laikā. |
Ja nevarat reģistrēties, izmantojot tīmekļa pārlūkprogrammu datorā, mēģiniet lejupielādēt aviokompānijas, ar kuru lidojat, mobilo lietotni un reģistrēties tajā. Ir svarīgi pievērst uzmanību redzamajiem ziņojumiem - tie parasti norāda, ko esat ievadījis nepareizi. Ja nevarat atrast savu lidojuma rezervāciju, pārliecinieties, vai esat ievadījis dokumentos norādītos datus. |
Ja dokumentos pamanāt kļūdu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa vispārējo tālruni: +37167660438 un informējiet mūs par neatbilstību, lai mēs varētu to novērst. |
Lidojumi, izmitināšana, transfēri |
Ja esat iegādājies ceļojumu ar autotransportu (ko organizē AirGuru), lūdzu, iepazīstieties ar informāciju, kas tika nosūtīta kopā ar dokumentiem, kuri tika iesniegti pirms ceļojuma, kur būs norādīts, kur un kā atrast informāciju par pārsēšanos, jo tā ir atkarīga no pārvadātāja. Ja ceļojat kopā ar tūrisma operatoru (JoinUp, Novatours, Coral Travel, Anex Tour vai Itaka), ceļojuma vadītājs jūs informēs ierodoties, kā un kur tiks paziņots par savākšanas laiku. |
Ja organizators ir AirGuru, jā, jums ir iepriekš jāreģistrējas lidojumam tiešsaistē. Mēs jums nosūtīsim informāciju par to, kā to izdarīt, kopā ar ceļošanas dokumentiem. Ja ceļojat ar citu organizatoru, tas nav nepieciešams, un jūs varat reģistrēties lidostā bez maksas. |
Sazinieties ar AirGuru pa e-pastu: sveiki@airguru.lv vai pa tālruni: +37167660438. |
Ja jums ir reģistrēta bagāža vai nav iekāpšanas karšu (aviobiļešu), lūdzu, dodieties pie sava galamērķa reģistrācijas letes. Kad esat reģistrējis bagāžu un saņēmis iekāpšanas karti (aviobiļeti), izejiet drošības pārbaudi rokas bagāžai, iziet pasu kontroli, ja ceļojat uz valsti, kas nav ES dalībvalsts (ja ceļojat uz ES dalībvalsti, jums nav jāiziet pasu kontrole), un pēc tam dodieties pie izejas (kas norādīta jūsu biļetē). Kad lidostas personāls jūs ir informējis, ka drīz sāksies iekāpšana, dodieties pie saviem vārtiem. |
Informācija ir pieejama šeit: https://www.mfa.gov.lv/lv/bernu-celosana |
Ja ceļojat kopā ar tūrisma operatoru (JoinUp, Novatours, Coral Travel, Anex Tour vai Itaka), lūdzu, iepriekš informējiet viņus, ka nepiedalīsieties tikšanās reizē, un jūsu gids sniegs jums informāciju par savākšanas laiku, nosūtot īsziņu, zvanot pa tālruni vai izmantojot citus līdzekļus. Ja ceļojat ar AirGuru, lūdzu, pārbaudiet informāciju dokumentos, lai uzzinātu, kad un kur tiek paziņots savākšanas laiks. |
Informāciju par bagāžas prasībām skatīt vietnē: https://www.riga-airport.com/lv/bistamie-un-aizliegtie-prieksmeti |
Čarterlidojumi tiek veikti ar tūrisma operatora starpniecību, un vairumā gadījumu pasažieriem nav jāuztraucas par izmaiņām - atbildību uzņemas organizators. Regulārie lidojumi - iegādāti no atsevišķām aviokompānijām, ir jāreģistrējas patstāvīgi. |
Ceļojumu apdrošināšana |
Jā. Vecākus par 75 gadiem var apdrošināt tikai pēc īpaša pieprasījuma - lai uzzinātu par apdrošināšanas pieejamību, sazinieties ar vispārējo tālruni: +37167660438 vai e-pastu: sveiki@airguru.lv. |
Informācija par Eiropas veselības apdrošināšanas karti (EVAK) ir pieejama šeit: |
Klientu apkalpošana |
Ar AirGuru varat sazināties pa tālruni: +37167660438 e-pastu: sveiki@airguru.lv Facebook: https://www.facebook.com/airgurulv/ Instagram: https://www.instagram.com/airguru.lv/ |
Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā pa e-pastu: sveiki@airguru.lv un pa tālruni: +37070022820. Atvērts visu nedēļu, 24 stundas diennaktī! |
Attiecībā uz Novatours, Anex Tour, Join Up, Coral Travel vai ITAKA, lūdzu, sazinieties ar vietējo gidu, kura kontaktinformācija tiks paziņota ceļojuma sākumā. Ja ceļojumu organizē AirGuru vai ja nevarat sazināties ar vietējo gidu, vienmēr varat sazināties pa vispārējo tālruņa numuru: +37167660438 vai ārkārtas tālruņa numuru, kas norādīts vēstulē, kura pievienota ceļošanas dokumentiem. |
📍 Sodų g. 4, LT-01313, Viļņa, Lietuva
📱 +370 700 22 820 (Lietuvas diennakts atbalsta numurs)
+371 676 60 438 (Latvijas atbalsta numurs)
💻 sveiki@airguru.lv
Sīkāka informācija par uzņēmumu:
SIA "Air Guru"
Juridiskā adrese: Rīga, Bruņinieku iela 28 - 83, LV-1011
Reģistrācijas numurs: 40203460900
Bankas konts: LV97HABA0551054318174
Banka: Swedbank
Bankas kods: HABALV22
Ceļojuma beigās jūs saņemsiet e-pastu ar aptaujas veidlapu, kurā varēsiet novērtēt un komentēt savu pieredzi ar AirGuru. Savu atsauksmi varat atstāt arī mūsu Google profilā: AirGuru.lv Google profils
|
Sūdzību iesniegšanas kārtību var atrast pirkuma nosacījumos un ceļojuma līgumā. Ja jums ir sūdzība, jums ir tiesības vērsties: 1) pie tūrisma operatora; 2) Valsts patērētāju tiesību aizsardzības birojā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā. 3) Patērētāju strīdu risināšanas komisijai, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā patērētājam sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav apmierinājusi patērētāju; 4) tiesai. |